Zastanawiasz się nad tym, aby zainwestować firmowe środki w działania marketingowe oraz promocyjne? To bardzo dobrze, bo jest to dla Ciebie ogromna szansa na zdobycie przewagi nad konkurencją i dotarcie z ofertą do szerokiej grupy odbiorców. Na co jednak warto postawić w pierwszej kolejności? Otóż skutecznym rozwiązaniem jest m.in. pozycjonowanie stron internetowych w Google, które przełoży się na zwiększenie ruchu na witrynie oraz lepszą sprzedaż.
Pozycjonowanie stron w Google – jak takie działania pomogą Ci wypromować stronę lub sklep online?
Inwestując w kompleksowe pozycjonowanie stron internetowych masz zdecydowanie większe szanse na uzyskanie wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google – na wybrane frazy kluczowe, które powinieneś dogłębnie przeanalizować. Strona stanie się popularna w sieci i zacznie zajmować wysokie pozycje w naturalnych wynikach wyszukiwania. Jeśli z kolei interesuje Cię zajęcie dobrej pozycji w płatnych wynikach, powinieneś postawić na Google Ads. Największe firmy, które troszczą się o swój biznes przez cały rok skupiają się na synergii SEO i kampanii Google Ads, ponieważ przynosi to najlepsze efekty.
Pozycjonowanie stron to długotrwałe działania, które pomogą Ci wyróżnić się na tle konkurencji, m.in. poprzez link building, optymalizację meta title i meta description oraz publikowanie wartościowych i aktualnych treści. Google Ads jest natomiast gwarancją szybszych efektów, dlatego strzałem w dziesiątkę okaże się dla Ciebie połączenie tych dwóch elementów.
Pozycjonowanie stron internetowych – zwiększenie rozpoznawalności marki i lepsze wyniki sprzedażowe
Nie da się ukryć, że pozycjonowanie stron w Google umożliwi Ci zwiększenie rozpoznawalności budowanej marki, a więc internauci będą ją kojarzyć i chętniej pojawią się na Twojej witrynie internetowej. Takie działania zmierzają również do:
- częstszego dokonywania zakupów wśród oferowanych usług i produktów,
- znacznej poprawy wyników sprzedażowych,
- częstszego wyświetlania się strony www w organicznych wynikach wyszukiwania (na konkretne frazy).
Jak widać powinieneś zainteresować się pozycjonowaniem stron internetowych, ponieważ jest to dla Ciebie jeden z najważniejszych czynników marketingowych i sprzedażowych. Bez pozycjonowania stron w Google oraz szeroko pojętych działań SEO, Twoja strona lub sklep internetowy po prostu przepadną w gąszczu innych dostępnych propozycji rynkowych. Zwiększenie sprzedaży w prowadzonym sklepie jest również zależne od działań związanych z UX (określenie celów biznesowych, poprawa wyglądu strony, udogodnienia w funkcjonalnościach), więc nie powinieneś ich bagatelizować.
Źródło: https://www.boseodesign.pl/